L’acte d’obertura de la Mostra d’art jove el va obrir el director de l’escola, Jaume de Lamo situant l’any Lluís Domenech i Montaner. A continuació Goretti Pomé, coordinadora de la Mostra d’Art Jove, va explicar totes les accions vinculades a la Mostra.
Aquest any hem comptat amb la conferència de l’artista Josep Minguell ( Creu Sant Jordi) explicant la seva experiència en la pintura al fresc.
També hem gaudit del comentari de les obres dels alumnes per part del crític d’art Ramon Casalé, que ja fa 23 anys que ens acompanya.

Es va tancar l’acte amb una recitació poètica i una dansa del grup d’arts escèniques.

Dins la temàtica del modernisme i inspirats/des amb Domenech i Montaner, hem exposat quadres de 100×70 cm  a l’escola Escolàpies Llúria, i a comerços del barri de la dreta de l’Eixample. (Coreixample). També hem fet una exposició a la Casa Elizalde, de fotografies de l’arquitectura de l’Hospital de Sant Pau.
L’espectacle de dansa al carrer per la Fira Modernista, i els espectacles teatrals a l’escola.
Tot un èxit!!!
Felicitem a tots els participants de la Mostra!