Ens complau comunicar-vos que des d’Academica University s’ha donat a conèixer una excel·lent notícia a tots els alumnes que es graduen aquest any.

En aquesta notícia, publicada també a pàgina sencera en l’edició del diari El mundo  (PDF adjunt), se’ls informa dels avantatges que determinades universitats ofereixen als gradutas del Diploma Dual:

• Reconeixement del perfil lingüístic
  • Ponderació en la nota d’accés universitari de fins a 1,5 punts més pel seu GPA estatunidenc
  • Beques universitàries exclusives

I molt més…

“L’esforç, la capacitat de treball i els mèrits que has aconseguit tenen el seu reconeixement.

Les millors universitats t’estan buscant.”

Trobareu informació detallada sobre els avantatges que ofereixen les diferents universitats entrant a la pàgina web www.academica.university i cliclant damunt del logo de la universitat corresponent.

Des d’Academica University es continua treballant per tal que moltes més universitats se sumin a donar reconeixement als mèrits acadèmics dels nostres estudiants, demostrant que treball, esforç i valors són el més important per arribar a millorar la nostra societat.

Us agrairem que doneu la màxima difusió d’aquesta notícia a través de les vostres xarxes socials (#DiplomaDual) perquè tots els vostres alumnes –tant els matriculats al Diploma Dual com els que no–, en tinguin coneixement.

Per més informació us podeu dirigir a info@academica.university.

Formem en Oratòria i Debat
NOVETATS: info material Casal d’Estiu SUMMER CAMP 2019 documents x inscripció AQUÍ
LLAR D’INFANTS