CONTES QUE US PROPOSEM:

EXERCICIS DE RELAXACIÓ DEL DEPARTAMENT D’ORIENTACIÓ PSICOPEDAGÒGICA D’ESCOLÀPIES LLÚRIA

Relaxació 2 al capvespre pels més grans.

Relaxació amb la pluja.

Relaxació 2 petits

Relaxació per alumnes d’ESO i Batxillerat i famílies .

Relaxació amb alumnes d’Educació Infantil i Primària.

DOCUMENTS QUE US PODEU DESCARREGAR:

COM AFRONTAR EL CONFINAMENT A CASA

L’arribada del coronavirus a casa nostra ha sacsejat la nostra societat d’una manera total.

Per les xarxes socials corren infinitat de documents de diferents tipus, alguns seriosos, altres amb sentit de l’humor, molts d’ells catastrofistes… que parlen de com afrontar la nova situació.

El Col·legi Oficial de Psicòlegs de Catalunya ha elaborat aquest document que ens sembla clar i entenedor. Creiem que pot resultar d’ajuda davant les múltiples incerteses que se’ns estan plantejant.

Són recomanacions per gestionar les diverses reaccions emocionals que ens provoca aquesta situació inesperada i desconeguda, reaccions totalment comprensibles, com són la por, l’angoixa, l’enuig, l’estrès…

Des del DOP Escolàpies Llúria us aconsellem que llegiu el document i que n’aprofiteu tot el que pugueu, adaptant-lo a la vostra situació personal i familiar.

Recordeu que els vostre fills i filles, els nostres alumnes, s’estan enfrontant també, des de la seva infantesa o adolescència, a una situació de molta complexitat.

Ells s’emmirallen en vosaltres, de manera que si esteu angoixats, els transmetreu angoixa, però si us veuen disposats a adaptar-vos a la situació amb ànims i coratge, els estareu ajudant a convertir-se en homes i dones que afrontaran les dificultats que els depari el futur amb serenitat i energia.

Esperem retrobar-nos a l’escola amb vosaltres i els vostre fills i filles ben aviat.

DOP Escolàpies Llúria

PREINSCRIPCIÓ curs escolar 2020-21