PROJECCIÓ INTERNACIONAL – ESCOLÀPIES-LLÚRIA

intercanvi 1r batx   intercanvis eso batxillerat llengua anglesa escolàpies-llúria

Volem que els nostres alumnes participin en diferents programes d’intercanvi i viatge acadèmics que els permetin gaudir d’experiencies que els ajudin a millorar el domini i comprensió de la llengua anglesa i a la vegada que potenciïn  l’intercanvi  cultural, el treball transversal dels diferents àmbits i la  pràctica d’aquesta llengua .

En aquesta línia, Escolàpies Llúria, ofereix la possibilitat de realitzar estades i intercanvis als alumnes d’ESO i 1r de Batx durant el curs escolar

2n-3r ESO Estada d’una setmana en una escola catòlica anglesa.

bandera-anglaterra

4t ESO Intercanvi amb alumnes de Forsheda (Suècia)

suecia-1

(Ubicació en el mapa)

1r Batxillerat Intercanvi amb alumnes de Aabenraa (Dinamarca)

imatge-portada-noticia-intercanvi-dinamarca (Ubicació en el mapa)

A l’estiu els nostres alumnes podem participar d’estades de dues, tres o quatre setmanes a Anglaterra  (Bournemouth, Brighton).

boumermouth-brighton (Ubicació en el mapa)

En totes les edicions d’aquests intercanvis sempre hem aconseguit un gran èxit a nivell organitzatiu i participatiu així com de satisfacció dels alumnes i famílies participants.
Els intercanvis són bilaterals, els alumnes participants del nostre col.legi acolliran a casa els alumnes de Suècia i Dinamarca i de la mateixa manera els nostres alumnes seran acollits en les famílies d’aquest dos països.

• Fluïdesa amb pròposits acadèmics i professionals de futur.

• Preparació per a exàmens oficials.

• Ús de l’idioma en situacions pràctiques de qualsevol àmbit.

dues-persones-parlant

CONTACTE ESCOLÀPIES-LLÚRIA

C/ ARAGÓ, 302 (BARCELONA)

TLF: 93.488.21.66