ESCOLA DE MÚSICA ESCOLÀPIES-LLÚRIA Al 2015-16 es signa el conveni de vinculació entre Escolàpies Llúria i el Conservatori del Liceu que implica la implementació del Programa de Primària Musical. Al mateix temps, creix una Escola de Música Liceu a les instal·lacions de la propia escola, amb professors de sensibilització musical, llenguatge musical, violí, guitarra i piano del Conservatori del Liceu que ofereixen més formació musical a la franja dels migdies.
EL PROJECTE EDUCATIU DE LES ESCOLES DE MÚSICA LICEU El projecte educatiu de les Escoles Liceu es fonamenta en un pla d’estudis dissenyat perquè els alumnes adquireixin les competències necessàries per a la pràctica de la música clàssica i moderna, amb itineraris que els permeten avançar a velocitats diferents, segons la motivació, dedicació i talent de cada alumne. El pla d’estudis que segueixen totes les Escoles Liceu està dotat dels recursos necessaris per aplicar-lo amb garanties: material didàctic, avaluació continuada dels alumnes amb notes al final de cada nivell i assignatura i amb diplomes a la fi de les diferents etapes. Tots els nostres alumnes participen anualment en produccions artístiques per tal d’expressar-se com a músics des del primer dia i al llarg dels diferents nivells de la seva formació musical.
MÉS INFORMACIÓ: ESCOLA DE MÚSICA ESCOLÀPIES.docx (1)

Descobreix Escolàpies-Llúria. Portes Obertes curs 2019-20
Extraescolars 2017-18