
// POLÍTICA DE GALETES
Colegio Escolàpies Llúria
Lloc web: https://escolapieslluria.org/
ÍNDEX DE CONTINGUTS
- Responsable del lloc web
- Què són les galetes i tecnologies similars
- Galetes i tecnologies utilitzades
- Serveis de tercers i recursos externs
- Conservació de galetes i dades associades
- Acceptació, rebuig i configuració
- Configuració des del navegador
- Drets i protecció de dades
- Actualització d’aquesta política
1. RESPONSABLE DEL LLOC WEB
El lloc web https://escolapieslluria.org/, titularitat de Col·legi Escolàpies Llúria (Fundació Escolàpies), utilitza galetes i tecnologies similars que poden emmagatzemar o recuperar informació en el dispositiu de la persona usuària quan navega per aquest lloc, accedeix a formularis, visualitza continguts, utilitza serveis escolars en línia o interactua amb funcionalitats vinculades al centre.
Aquesta Política de Galetes explica quines tecnologies utilitza Colegio Escolàpies Llúria, per a què s’empren, quins tercers hi poden intervenir i com es poden acceptar, rebutjar, configurar o retirar les preferències.
Dades del responsable
Aquesta política s’elabora de conformitat amb l’article 22.2 de la Llei 34/2002, de serveis de la societat de la informació i de comerç electrònic, i d’acord amb els criteris de les autoritats de control sobre transparència, consentiment, possibilitat real de rebuig, configuració granular i retirada del consentiment.
2. QUÈ SÓN LES GALETES I TECNOLOGIES SIMILARS
Les galetes són arxius que es descarreguen o s’emmagatzemen en el dispositiu de la persona usuària quan accedeix a determinades pàgines web. Permeten, entre altres coses, recordar preferències, mantenir una sessió, conservar el carret de compra, protegir formularis enfront d’usos automatitzats, mesurar el rendiment o integrar serveis de tercers.
Juntament amb les galetes, es poden utilitzar tecnologies similars, com emmagatzematge local, identificadors tècnics, píxels, balises, scripts, recursos incrustats o mecanismes de mesurament de rendiment. En aquesta política s’utilitza el terme “galetes” per referir-se també a aquestes tecnologies quan resultin aplicables.
2.1. Tipus de galetes segons la seva finalitat
- Galetes tècniques o necessàries: permeten la navegació, seguretat, gestió de sessió, carret, formularis, pagament, idioma, consentiment o prestació d’un servei sol·licitat. Normalment no requereixen consentiment, sense perjudici del deure d’informació.
- Galetes de preferències o personalizaciació: recorden opcions triades per la persona usuària, com idioma, regió o configuració.
- Galetes d’anàlisi o mesurament: permeten conèixer com s’utilitza el lloc web, mesurar visites, procedència del trànsit, rendiment o interacció com a continguts. Tret que encaixin en una excepció real, requereixen consentiment.
- Galetes publicitàries o de publicitat comportamental: permeten gestionar espais publicitaris o elaborar perfils a partir d’hàbits de navegació. Només s’instal·laran quan existeixi consentiment vàlid.
- Galetes de tercers: són instal·lades o gestionades per entitats distintes del titular del lloc, per exemple proveïdors de vídeo, mapes, formularis, analítica, seguretat, passarel·la, gestió de consentiment o plataformes educatives.
2.2. Galetes exemptes de consentiment
Queden exceptuades de l’obligació d’obtenir consentiment aquelles galetes que siguin estrictament necessàries per permetre la comunicació entre l’equip de la persona usuària i la xarxa, o per prestar un servei expressament sol·licitat, com galetes d’entrada d’usuari, autenticació, seguretat, sessió, carret, equilibri de càrrega, personalització triada per l’usuari o gestió del propi consentiment.
3. GALETES I TECNOLOGIES UTILITZADES
La taula següent recull les galetes i tecnologies similars que pot utilitzar Colegio Escolàpies Llúria a https://escolapieslluria.org/ i en els seus entorns en línia vinculats (formularis, continguts incrustats, mapes, botiga en línia o subdominis associats). Aquesta és una plantilla comuna per als centres de la xarxa, per la qual cosa no totes les galetes apareixen necessàriament en tots els llocs: la presència efectiva de cada galeta dependrà de les funcionalitats actives en aquest lloc web en cada moment. Les galetes de plataformes externes a les quals el lloc únicament enllaça (per exemple, plataforma educativa o portals d’administracions públiques) es descriuen a l’apartat 4, ya que s’instal·len en aquests llocs de tercers i es regeixen per les seves pròpies polítiques.
Com llegir la columna “Tipus”: les galetes tècniques / necessàries (inclosa la gestió del consentiment, la seguretat, l’idioma o el carret) s’instal·len sense consentiment previ, sense perjudici del deure d’informació. Les marcades com a “requereix consentiment” (analítica no exempta i multimèdia o tercers no necessaris) només s’instal·lan si la persona usuària les accepta o configura de forma afirmativa.
| Galeta / tecnologia | Proveïdor / domini | Finalitat | Durada orientativa | Tipus |
|---|---|---|---|---|
pll_language |
https://escolapieslluria.org/ | Recorda l’idioma seleccionat per la persona usuària quan el lloc utilitza Polylang o una altra solució equivalent de gestió idiomàtica. | Fins a 1 any | Preferència / necessària |
CookieConsent |
https://escolapieslluria.org/ / Cookiebot | Recorda la decisió de la persona usuària sobre acceptació, rebuig o configuració de galetes i permet respectar les seves preferències en visites posteriors. | Fins a 12 mesos | Tècnica / gestió del consentiment |
cmplz_consented_services, cmplz_policy_id, cmplz_marketing, cmplz_statistics, cmplz_preferences, cmplz_functional, cmplz_banner-status |
https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat / Complianz | Emmagatzemen la configuració de consentiment i les preferències per categories perquè el lloc activi o bloquegi galetes d’acord amb la tria realitzada. | Fins a 12 mesos | Tècnica / gestió del consentiment |
_GRECAPTCHA, _grecaptcha, rc::a, rc::f |
Google reCAPTCHA / google.com / gstatic.com |
Protegeix formularis i serveis enfront de bots, correu brossa, abús automatitzat o usos fraudulents. Pot usar galetes o emmagatzematge local. | Sessió / persistent segons tecnologia | Seguretat / tercer |
YSC, VISITOR_INFO1_LIVE, VISITOR_PRIVACY_METADATA, __Secure-YNID, __Secure-ROLLOUT_TOKEN |
YouTube / Google | Permeten la reproducció de vídeos incrustats, seguretat, preferències de visualització, mesurament i, segons configuració de YouTube, personalització o publicitat. | Sessió / fins a diversos mesos segons galeta | Multimèdia / tercer — requereix consentiment |
sbjs_migrations, sbjs_current_add, sbjs_first_add, sbjs_current, sbjs_first, sbjs_udata, sbjs_session |
https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat / Sourcebuster | Identifiquen la font de la visita i emmagatzemen informació de procedència o campanya per analitzar l’origen del trànsit i el funcionament de l’entorn en línia. | Sessió / fins a diversos mesos segons configuració | Analítica — requereix consentiment |
cvq_token |
https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat | Token tècnic de sessió, validació o seguretat observat en l’entorn en línia, associat al correcte funcionament del servei. | Segons configuració del servei | Tècnica |
wc_cart_hash_* i emmagatzematge local de WooCommerce |
https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat / WooCommerce | Conserva informació tècnica del carret, estat de la compra o productes seleccionats per permetre la finalització de la comanda. | Sessió / segons configuració del navegador | Tècnica / botiga en línia |
mod_pagespeed_beacon / balises de rendiment |
https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat | Tecnologia de mesurament tècnic del rendiment i optimització de càrrega de la pàgina. | Sessió / esdeveniment tècnic | Tècnica / rendiment |
3.1. Transferències internacionals associades a galetes i serveis de tercers
Quan la utilització de serveis de tercers (per exemple, serveis de Google, YouTube o reCAPTCHA) impliqui una transferència internacional de dades fora de l’Espai Econòmic Europeu, aquesta es basarà en:
• la Decisió d’Adecuació de la Comissió Europea de 10 de juliol de 2023 relativa al Marc de Privadesa de Dades UE–EUA (Data Privacy Framework), quan el proveïdor estigui adherit a aquest marc; i/o
• les Clàusules Contractuals Tipus (SCCs) aprovades per la Comisió Europea, juntament amb mesures complementàries, quan calgui.
S’aplicaran les garanties previstes pel RGPD, sense perjudici de la informació oferta per cada proveïdor en les seves pròpies polítiques.
- Google LLC / Google Ireland Ltd. (Google, YouTube, reCAPTCHA, Google Fonts, Google Translate i altres serveis Google): https://policies.google.com/privacy?hl=es
Alguns serveis que pot utilitzar Colegio Escolàpies Llúria a https://escolapieslluria.org/, com Google, YouTube, reCAPTCHA, Google Fonts, Google Translate, plataformes de consentiment, serveis de rendiment o proveïdors tecnològics, així com les plataformes externes enllaçades descrites a l’apartat 4, poden implicar tractament d’informació tècnica per entitats ubicades fora de l’Espai Econòmic Europeu o amb subencarregats internacionals.
4. SERVEIS DE TERCERS I RECURSOS EXTERNS
El lloc web https://escolapieslluria.org/ pot integrar, enllaçar o carregar recursos de tercers necessaris per al seu funcionament, seguretat, continguts, formularis, botiga en línia, reproducció multimèdia, mapes, plataformes educatives o serveis externs d’administracions públiques. Aquests tercers poden tractar informació tècnica del dispositiu, navegador, adreça IP, pàgina d’origen, preferències o interacció amb el servei, d’acord amb les seves pròpies polítiques. Quan es tracti de plataformes a les quals el lloc únicament enllaça, les seves galetes s’instal·len en aquests llocs i no a https://escolapieslluria.org/.
| Servei / tecnologia | Proveïdor / domini | Finalitat | Tractament |
|---|---|---|---|
| Gestor de consentiment | https://escolapieslluria.org/ / Cookiebot, Complianz, Privacy Center o altres equivalents | Mostrar el bàner, registrar preferències, bloquejar o activar galetes d’acord amb el consentiment. | Tècnic / necessari |
| Passarel·la de pagament (TPV virtual) | Banc Sabadell / Redsys — sis.redsys.es |
Processament segur del pagament amb targeta. El pagament es realitza en l’entorn de Redsys, per la qual cosa les seves galetes i el tractament de les dades de la targeta es regeixen per les polítiques d’aquest proveïdor. | Servei extern / passarel·la de pagament |
| Google reCAPTCHA | google.com / gstatic.com / recaptcha.net |
Protecció enfront de bots, correu brossa, enviaments automatitzats i abús de formularis. | Seguretat / tercer |
| Google Forms, Google Docs, Google Calendar o serveis Google enllaçats | forms.gle, docs.google.com, calendar.google.com, google.com, gstatic.com |
Formularis, documents, calendaris o recursos enllaçats utilitzats per a sol·licituds, admissions, preinscripcions o comunicacions. Les seves galetes (per exemple NID, OTZ, S, COMPASS, TESTCOOKIESENABLED) s’instal·len als dominis de Google. |
Tercer / servei extern enllaçat |
| Google Fonts | fonts.googleapis.com / fonts.gstatic.com |
Càrrega de tipografies i recursos visuals del lloc web. | Recurs extern |
| Google Translate | translate.google.com / googleapis.com |
Traducció de continguts del lloc quan aquesta funció està integrada. | Recurs extern / tercer |
| YouTube | youtube.com, i.ytimg.com, yt3.ggpht.com, googlevideo.com |
Reproducció de vídeos, continguts multimèdia i mesurament associada al reproductor. | Multimèdia / tercer — requereix consentiment |
| Google Ads / DoubleClick | googleads.g.doubleclick.net / static.doubleclick.net |
Recursos publicitaris o de mesurament associats a continguts de Google/YouTube. Només s’activen si la persona usuària presta el seu consentiment. | Publicitat / mesurament / tercer — requereix consentiment |
| Plataforma educativa Educamos | educamos.com, sso2.educamos.com, subdominis Educamos del centre |
Accés a plataforma educativa, autenticació, gestió acadèmica i serveis externs vinculats al centre. Les seves galetes (per exemple didomi_token, ASP.NET_SessionId, ai_user, ai_session) s’instal·len en accedir a aquesta plataforma. |
Servei extern enllaçat amb polítiques pròpies |
| WooCommerce / botiga en línia | https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat | Carret, compte de família, finalització de compra, estat de la comanda i funcions essencials de comerç electrònic escolar. | Tècnic / botiga en línia |
| Sourcebuster | https://escolapieslluria.org/ / subdomini en línia vinculat / galetes sbjs_* |
Anàlisi de procedència de visites i origen del trànsit a la botiga o entorn en línia. | Analítica — requereix consentiment |
| OpenStreetMap o altres mapes | openstreetmap.org / tile.openstreetmap.org |
Visualització de mapes, ubicacions o recursos geogràfics quan estiguin integrats. | Recurs extern |
| Serveis públics de preinscripció | gencat.cat / preinscripcio.gencat.cat o altres portals oficials |
Accés a formularis, tràmits o informació d’admissió i preinscripció oficial. Les seves galetes s’instal·len als portals oficials corresponents. | Servei extern enllaçat amb polítiques pròpies |
| CDN, llibreries i recursos tècnics | bootstrapcdn.com, gstatic.com, googleusercontent.com, serveis equivalents |
Càrrega de recursos tècnics, estils, fonts, llibreries o components necessaris per a la visualització o funcionament. | Tècnic / recurs extern |
La mera existència d’enllaços a perfils de xarxes socials o plataformes externes no implica necessàriament que aquestes plataformes instal·lin galetes a https://escolapieslluria.org/. No obstant això, si s’incorporen continguts incrustats, botons socials, vídeos, mapes, formularis o recursos interactius, aquests tercers podran instal·lar galetes o tecnologies similars d’acord amb les seves pròpies polítiques.
4.1. Orientació per als usuaris
Quan el lloc web utilitzi recursos o serveis de tercers, aquests tercers podran tractar informació tècnica del dispositiu o de la connexió de l’usuari, de conformitat amb les seves pròpies polítiques de privadesa i galetes. Per això, recomanem revisar detalladament els seus textos legals específics abans d’interactuar amb funcionalitats que depenguin d’aquests serveis.
4.2. Consideracions de privadesa i galetes
- Google Fonts: la càrrega de fonts externes pot implicar comunicacions tècniques amb Google en sol·licitar els recursos tipogràfics.
- Sourcebuster: les galetes
sbjs_*identificades s’han de tractar com a galetes analítiques mentre no s’acrediti el seu encaix en una exempció legal. - WooCommerce / carret: l’emmagatzematge local detectat està vinculat al correcte funcionament del carret i, en principi, té caràcter tècnic o necessari.
- Passarel·la de pagament: els pagaments es processen a través del TPV virtual de Banc Sabadell mitjançant la passarel·la Redsys. El pagament es realitza en l’entorn segur de Redsys, que tracta les dades de la targeta d’acord amb les seves pròpies condicions de privadesa i seguretat; les seves galetes s’instal·len en el seu domini.
4.3. Informació de privadesa dels principals tercers
Per facilitar la gestió de la seva privadesa, a continuació s’ofereixen accessos a la informació de privadesa o galetes dels principals serveis de tercers efectivament detectats o raonablement associats a l’operativa observada:
* Aquests enllaços poden dirigir-lo a llocs web externs aliens a Colegio Escolàpies Llúria.
5. CONSERVACIÓ DE GALETES I DADES ASSOCIADES
La durada de cada galeta s’indica a la taula anterior de forma orientativa. Algunes galetes s’eliminen en tancar el navegador; altres romanen durant un termini determinat per recordar preferències, mantenir configuracions, analitzar visites o permetre el funcionament de serveis. La persona usuària pot eliminar les galetes des de la configuració del seu navegador o retirar el consentiment a través del mecanisme habilitat a https://escolapieslluria.org/.
Quan una galeta sigui gestionada per un tercer, la conservació, eliminació i tractament posterior de la informació es regiran també per la política d’aquest tercer, sense perjudici de les responsabilitats que corresponguin a Colegio Escolàpies Llúria per les galetes que activi o integri.
6. ACCEPTACIÓ, REBUIG I CONFIGURACIÓ
En accedir per primera vegada a https://escolapieslluria.org/, o quan resulti procedent per canvis rellevants o expiració de les preferències, es mostrarà un panell o bàner de gestió de galetes que permet acceptar, rebutjar o configurar les galetes no necessàries amb la mateixa facilitat.
Les galetes tècniques o necessàries es podran instal·lar sense consentiment quan siguin imprescindibles per a la navegació, seguretat, sessió, carret, idioma, gestió del consentiment, formularis o prestació d’un servei sol·licitat. Les galetes analítiques no exemptes, publicitàries, comportamentals o de tercers no necessàries només s’instal·laran si la persona usuària les accepta o configura afirmativament; continuar navegant no equival a acceptar.
- Acceptar: permet l’ús de totes les galetes indicades al panell d’acord amb les finalitats informades.
- Rebutjar: impedeix la instal·lació de galetes no necessàries, sense afectar les galetes tècniques imprescindibles.
- Configurar: permet seleccionar o modificar preferències per categories o proveïdors, quan l’eina ho permeti.
- Retirar o modificar el consentiment: es pot realitzar en qualsevol moment a través del mecanisme de gestió de galetes habilitat al lloc web, amb la mateixa facilitat amb què es va prestar.
Si la persona usuària elimina les galetes del navegador o utilitza un altre dispositiu, navegador o perfil, és possible que hagi de tornar a configurar les seves preferències.
7. CONFIGURACIÓ DES DEL NAVEGADOR
A més del panell de configuració del lloc web, la persona usuària pot permetre, bloquejar o eliminar galetes des de la configuració del seu navegador. La configuració varia segons el navegador utilitzat.
Bloquejar determinades galetes pot afectar el funcionament de la web, botiga en línia, formularis, serveis d’autenticació, reproducció de vídeos, mapes o plataformes externes.
8. DRETS I PROTECCIÓ DE DADES
Quan l’ús de galetes o tecnologies similars impliqui tractament de dades personals, la persona usuària podrà exercir els seus drets d’accés, rectificació, supressió, oposició, limitació, portabilitat i retirada del consentiment quan procedeixi, d’acord amb el que preveu la Política de Privadesa de Colegio Escolàpies Llúria.
Pot obtenir més informació sobre el tractament de dades personals a la Política de Privadesa.
Així mateix, pot contactar amb el Delegat de Protecció de Dades a través de rgpd@auratechlegal.es.
Si considera que els seus drets no han estat degudament atesos, pot presentar una reclamació davant l’Agència Espanyola de Protecció de Dades o una altra autoritat de control competent.
9. ACTUALITZACIÓ D’AQUESTA POLÍTICA
Aquesta Política de Galetes es podrà actualitzar quan es produeixin canvis normatius, tècnics, organitzatius o de proveïdors, quan s’incorporin noves galetes o tecnologies similars, o quan es modifiquin les finalitats, durades, tercers o eines de gestió del consentiment.
Es recomana revisar aquesta política periòdicament, especialment quan Colegio Escolàpies Llúria introdueixi nous formularis, vídeos, mapes, plataformes educatives, botiga en línia, serveis externs o canvis en el panell de gestió de galetes.
Última actualització: 22 de maig de 2026

// POLÍTICA DE COOKIES
Colegio Escolàpies Llúria
Sitio web: https://escolapieslluria.org/
ÍNDICE DE CONTENIDOS
- Responsable del sitio web
- Qué son las cookies y tecnologías similares
- Cookies y tecnologías utilizadas
- Servicios de terceros y recursos externos
- Conservación de cookies y datos asociados
- Aceptación, rechazo y configuración
- Configuración desde el navegador
- Derechos y protección de datos
- Actualización de esta política
1. RESPONSABLE DEL SITIO WEB
El sitio web https://escolapieslluria.org/, titularidad de Col·legi Escolàpies Llúria (Fundació Escolàpies), utiliza cookies y tecnologías similares que pueden almacenar o recuperar información en el dispositivo de la persona usuaria cuando navega por este sitio, accede a formularios, visualiza contenidos, utiliza servicios escolares online o interactúa con funcionalidades vinculadas al centro.
Esta Política de Cookies explica qué tecnologías utiliza Colegio Escolàpies Llúria, para qué se emplean, qué terceros pueden intervenir y cómo pueden aceptarse, rechazarse, configurarse o retirarse las preferencias.
Datos del responsable
Esta política se elabora conforme al artículo 22.2 de la Ley 34/2002, de servicios de la sociedad de la información y de comercio electrónico, y de acuerdo con los criterios de las autoridades de control sobre transparencia, consentimiento, posibilidad real de rechazo, configuración granular y retirada del consentimiento.
2. QUÉ SON LAS COOKIES Y TECNOLOGÍAS SIMILARES
Las cookies son archivos que se descargan o almacenan en el dispositivo de la persona usuaria cuando accede a determinadas páginas web. Permiten, entre otras cosas, recordar preferencias, mantener una sesión, conservar el carrito de compra, proteger formularios frente a usos automatizados, medir el rendimiento o integrar servicios de terceros.
Junto con las cookies, pueden utilizarse tecnologías similares, como almacenamiento local, identificadores técnicos, píxeles, balizas, scripts, recursos embebidos o mecanismos de medición de rendimiento. En esta política se utiliza el término “cookies” para referirse también a estas tecnologías cuando resulten aplicables.
2.1. Tipos de cookies según su finalidad
- Cookies técnicas o necesarias: permiten la navegación, seguridad, gestión de sesión, carrito, formularios, pago, idioma, consentimiento o prestación de un servicio solicitado. Normalmente no requieren consentimiento, sin perjuicio del deber de información.
- Cookies de preferencias o personalización: recuerdan opciones elegidas por la persona usuaria, como idioma, región o configuración.
- Cookies de análisis o medición: permiten conocer cómo se utiliza el sitio web, medir visitas, procedencia del tráfico, rendimiento o interacción con contenidos. Salvo que encajen en una excepción real, requieren consentimiento.
- Cookies publicitarias o de publicidad comportamental: permiten gestionar espacios publicitarios o elaborar perfiles a partir de hábitos de navegación. Solo se instalarán cuando exista consentimiento válido.
- Cookies de terceros: son instaladas o gestionadas por entidades distintas del titular del sitio, por ejemplo proveedores de vídeo, mapas, formularios, analítica, seguridad, pasarela, gestión de consentimiento o plataformas educativas.
2.2. Cookies exentas de consentimiento
Quedan exceptuadas de la obligación de obtener consentimiento aquellas cookies que sean estrictamente necesarias para permitir la comunicación entre el equipo de la persona usuaria y la red, o para prestar un servicio expresamente solicitado, como cookies de entrada de usuario, autenticación, seguridad, sesión, carrito, equilibrio de carga, personalización elegida por el usuario o gestión del propio consentimiento.
3. COOKIES Y TECNOLOGÍAS UTILIZADAS
La siguiente tabla recoge las cookies y tecnologías similares que puede utilizar Colegio Escolàpies Llúria en https://escolapieslluria.org/ y en sus entornos online vinculados (formularios, contenidos embebidos, mapas, tienda online o subdominios asociados). Esta es una plantilla común para los centros de la red, por lo que no todas las cookies aparecen necesariamente en todos los sitios: la presencia efectiva de cada cookie dependerá de las funcionalidades activas en este sitio web en cada momento. Las cookies de plataformas externas a las que el sitio únicamente enlaza (por ejemplo, plataforma educativa o portales de administraciones públicas) se describen en el apartado 4, ya que se instalan en dichos sitios de terceros y se rigen por sus propias políticas.
Cómo leer la columna “Tipo”: las cookies técnicas / necesarias (incluida la gestión del consentimiento, la seguridad, el idioma o el carrito) se instalan sin consentimiento previo, sin perjuicio del deber de información. Las marcadas como “requiere consentimiento” (analítica no exenta y multimedia o terceros no necesarios) solo se instalan si la persona usuaria las acepta o configura de forma afirmativa.
| Cookie / tecnología | Proveedor / dominio | Finalidad | Duración orientativa | Tipo |
|---|---|---|---|---|
pll_language |
https://escolapieslluria.org/ | Recuerda el idioma seleccionado por la persona usuaria cuando el sitio utiliza Polylang u otra solución equivalente de gestión idiomática. | Hasta 1 año | Preferencia / necesaria |
CookieConsent |
https://escolapieslluria.org/ / Cookiebot | Recuerda la decisión de la persona usuaria sobre aceptación, rechazo o configuración de cookies y permite respetar sus preferencias en visitas posteriores. | Hasta 12 meses | Técnica / gestión del consentimiento |
cmplz_consented_services, cmplz_policy_id, cmplz_marketing, cmplz_statistics, cmplz_preferences, cmplz_functional, cmplz_banner-status |
https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado / Complianz | Almacenan la configuración de consentimiento y las preferencias por categorías para que el sitio active o bloquee cookies conforme a la elección realizada. | Hasta 12 meses | Técnica / gestión del consentimiento |
_GRECAPTCHA, _grecaptcha, rc::a, rc::f |
Google reCAPTCHA / google.com / gstatic.com |
Protege formularios y servicios frente a bots, spam, abuso automatizado o usos fraudulentos. Puede usar cookies o almacenamiento local. | Sesión / persistente según tecnología | Seguridad / tercero |
YSC, VISITOR_INFO1_LIVE, VISITOR_PRIVACY_METADATA, __Secure-YNID, __Secure-ROLLOUT_TOKEN |
YouTube / Google | Permiten la reproducción de vídeos embebidos, seguridad, preferencias de visualización, medición y, según configuración de YouTube, personalización o publicidad. | Sesión / hasta varios meses según cookie | Multimedia / tercero — requiere consentimiento |
sbjs_migrations, sbjs_current_add, sbjs_first_add, sbjs_current, sbjs_first, sbjs_udata, sbjs_session |
https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado / Sourcebuster | Identifican la fuente de la visita y almacenan información de procedencia o campaña para analizar el origen del tráfico y el funcionamiento del entorno online. | Sesión / hasta varios meses según configuración | Analítica — requiere consentimiento |
cvq_token |
https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado | Token técnico de sesión, validación o seguridad observado en el entorno online, asociado al correcto funcionamiento del servicio. | Según configuración del servicio | Técnica |
wc_cart_hash_* y almacenamiento local de WooCommerce |
https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado / WooCommerce | Conserva información técnica del carrito, estado de la compra o productos seleccionados para permitir la finalización del pedido. | Sesión / según configuración del navegador | Técnica / tienda online |
mod_pagespeed_beacon / balizas de rendimiento |
https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado | Tecnología de medición técnica del rendimiento y optimización de carga de la página. | Sesión / evento técnico | Técnica / rendimiento |
3.1. Transferencias internacionales asociadas a cookies y servicios de terceros
Cuando la utilización de servicios de terceros (por ejemplo, servicios de Google, YouTube o reCAPTCHA) implique una transferencia internacional de datos fuera del Espacio Económico Europeo, esta se basará en:
• la Decisión de Adecuación de la Comisión Europea de 10 de julio de 2023 relativa al Marco de Privacidad de Datos UE–EE. UU. (Data Privacy Framework), cuando el proveedor esté adherido a dicho marco; y/o
• las Cláusulas Contractuales Tipo (SCCs) aprobadas por la Comisión Europea, junto con medidas complementarias, cuando resulte necesario.
Se aplicarán las garantías previstas por el RGPD, sin perjuicio de la información ofrecida por cada proveedor en sus propias políticas.
- Google LLC / Google Ireland Ltd. (Google, YouTube, reCAPTCHA, Google Fonts, Google Translate y otros servicios Google): https://policies.google.com/privacy?hl=es
Algunos servicios que puede utilizar Colegio Escolàpies Llúria en https://escolapieslluria.org/, como Google, YouTube, reCAPTCHA, Google Fonts, Google Translate, plataformas de consentimiento, servicios de rendimiento o proveedores tecnológicos, así como las plataformas externas enlazadas descritas en el apartado 4, pueden implicar tratamiento de información técnica por entidades ubicadas fuera del Espacio Económico Europeo o con subencargados internacionales.
4. SERVICIOS DE TERCEROS Y RECURSOS EXTERNOS
El sitio web https://escolapieslluria.org/ puede integrar, enlazar o cargar recursos de terceros necesarios para su funcionamiento, seguridad, contenidos, formularios, tienda online, reproducción multimedia, mapas, plataformas educativas o servicios externos de administraciones públicas. Estos terceros pueden tratar información técnica del dispositivo, navegador, dirección IP, página de origen, preferencias o interacción con el servicio, conforme a sus propias políticas. Cuando se trate de plataformas a las que el sitio únicamente enlaza, sus cookies se instalan en dichos sitios y no en https://escolapieslluria.org/.
| Servicio / tecnología | Proveedor / dominio | Finalidad | Tratamiento |
|---|---|---|---|
| Gestor de consentimiento | https://escolapieslluria.org/ / Cookiebot, Complianz, Privacy Center u otros equivalentes | Mostrar el banner, registrar preferencias, bloquear o activar cookies conforme al consentimiento. | Técnico / necesario |
| Pasarela de pago (TPV virtual) | Banco Sabadell / Redsys — sis.redsys.es |
Procesamiento seguro del pago con tarjeta. El pago se realiza en el entorno de Redsys, por lo que sus cookies y el tratamiento de los datos de la tarjeta se rigen por las políticas de dicho proveedor. | Servicio externo / pasarela de pago |
| Google reCAPTCHA | google.com / gstatic.com / recaptcha.net |
Protección frente a bots, spam, envíos automatizados y abuso de formularios. | Seguridad / tercero |
| Google Forms, Google Docs, Google Calendar o servicios Google enlazados | forms.gle, docs.google.com, calendar.google.com, google.com, gstatic.com |
Formularios, documentos, calendarios o recursos enlazados utilizados para solicitudes, admisiones, preinscripciones o comunicaciones. Sus cookies (por ejemplo NID, OTZ, S, COMPASS, TESTCOOKIESENABLED) se instalan en los dominios de Google. |
Tercero / servicio externo enlazado |
| Google Fonts | fonts.googleapis.com / fonts.gstatic.com |
Carga de tipografías y recursos visuales del sitio web. | Recurso externo |
| Google Translate | translate.google.com / googleapis.com |
Traducción de contenidos del sitio cuando esta función está integrada. | Recurso externo / tercero |
| YouTube | youtube.com, i.ytimg.com, yt3.ggpht.com, googlevideo.com |
Reproducción de vídeos, contenidos multimedia y medición asociada al reproductor. | Multimedia / tercero — requiere consentimiento |
| Google Ads / DoubleClick | googleads.g.doubleclick.net / static.doubleclick.net |
Recursos publicitarios o de medición asociados a contenidos de Google/YouTube. Solo se activan si la persona usuaria presta su consentimiento. | Publicidad / medición / tercero — requiere consentimiento |
| Plataforma educativa Educamos | educamos.com, sso2.educamos.com, subdominios Educamos del centro |
Acceso a plataforma educativa, autenticación, gestión académica y servicios externos vinculados al centro. Sus cookies (por ejemplo didomi_token, ASP.NET_SessionId, ai_user, ai_session) se instalan al acceder a dicha plataforma. |
Servicio externo enlazado con políticas propias |
| WooCommerce / tienda online | https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado | Carrito, cuenta de familia, finalización de compra, estado del pedido y funciones esenciales de comercio electrónico escolar. | Técnico / tienda online |
| Sourcebuster | https://escolapieslluria.org/ / subdominio online vinculado / cookies sbjs_* |
Análisis de procedencia de visitas y origen del tráfico en la tienda o entorno online. | Analítica — requiere consentimiento |
| OpenStreetMap u otros mapas | openstreetmap.org / tile.openstreetmap.org |
Visualización de mapas, ubicaciones o recursos geográficos cuando estén integrados. | Recurso externo |
| Servicios públicos de preinscripción | gencat.cat / preinscripcio.gencat.cat u otros portales oficiales |
Acceso a formularios, trámites o información de admisión y preinscripción oficial. Sus cookies se instalan en los portales oficiales correspondientes. | Servicio externo enlazado con políticas propias |
| CDN, librerías y recursos técnicos | bootstrapcdn.com, gstatic.com, googleusercontent.com, servicios equivalentes |
Carga de recursos técnicos, estilos, fuentes, librerías o componentes necesarios para la visualización o funcionamiento. | Técnico / recurso externo |
La mera existencia de enlaces a perfiles de redes sociales o plataformas externas no implica necesariamente que dichas plataformas instalen cookies en https://escolapieslluria.org/. No obstante, si se incorporan contenidos embebidos, botones sociales, vídeos, mapas, formularios o recursos interactivos, dichos terceros podrán instalar cookies o tecnologías similares conforme a sus propias políticas.
4.1. Orientación para los usuarios
Cuando el sitio web utilice recursos o servicios de terceros, dichos terceros podrán tratar información técnica del dispositivo o de la conexión del usuario, de conformidad con sus propias políticas de privacidad y cookies. Por ello, recomendamos revisar detalladamente sus textos legales específicos antes de interactuar con funcionalidades que dependan de dichos servicios.
4.2. Consideraciones de privacidad y cookies
- Google Fonts: la carga de fuentes externas puede implicar comunicaciones técnicas con Google al solicitar los recursos tipográficos.
- Sourcebuster: las cookies
sbjs_*identificadas deben tratarse como cookies analíticas mientras no se acredite su encaje en una exención legal. - WooCommerce / carrito: el almacenamiento local detectado está vinculado al correcto funcionamiento del carrito y, en principio, tiene carácter técnico o necesario.
- Pasarela de pago: los pagos se procesan a través del TPV virtual de Banco Sabadell mediante la pasarela Redsys. El pago se realiza en el entorno seguro de Redsys, que trata los datos de la tarjeta conforme a sus propias condiciones de privacidad y seguridad; sus cookies se instalan en su dominio.
4.3. Información de privacidad de los principales terceros
Para facilitar la gestión de su privacidad, a continuación se ofrecen accesos a la información de privacidad o cookies de los principales servicios de terceros efectivamente detectados o razonablemente asociados a la operativa observada:
* Estos enlaces pueden dirigirle a sitios web externos ajenos a Colegio Escolàpies Llúria.
5. CONSERVACIÓN DE COOKIES Y DATOS ASOCIADOS
La duración de cada cookie se indica en la tabla anterior de forma orientativa. Algunas cookies se eliminan al cerrar el navegador; otras permanecen durante un plazo determinado para recordar preferencias, mantener configuraciones, analizar visitas o permitir el funcionamiento de servicios. La persona usuaria puede eliminar las cookies desde la configuración de su navegador o retirar el consentimiento a través del mecanismo habilitado en https://escolapieslluria.org/.
Cuando una cookie sea gestionada por un tercero, la conservación, eliminación y tratamiento posterior de la información se regirán también por la política de dicho tercero, sin perjuicio de las responsabilidades que correspondan a Colegio Escolàpies Llúria por las cookies que active o integre.
6. ACEPTACIÓN, RECHAZO Y CONFIGURACIÓN
Al acceder por primera vez a https://escolapieslluria.org/, o cuando resulte procedente por cambios relevantes o expiración de las preferencias, se mostrará un panel o banner de gestión de cookies que permite aceptar, rechazar o configurar las cookies no necesarias con la misma facilidad.
Las cookies técnicas o necesarias podrán instalarse sin consentimiento cuando sean imprescindibles para la navegación, seguridad, sesión, carrito, idioma, gestión del consentimiento, formularios o prestación de un servicio solicitado. Las cookies analíticas no exentas, publicitarias, comportamentales o de terceros no necesarias solo se instalarán si la persona usuaria las acepta o configura afirmativamente; seguir navegando no equivale a aceptar.
- Aceptar: permite el uso de todas las cookies indicadas en el panel conforme a las finalidades informadas.
- Rechazar: impide la instalación de cookies no necesarias, sin afectar a las cookies técnicas imprescindibles.
- Configurar: permite seleccionar o modificar preferencias por categorías o proveedores, cuando la herramienta lo permita.
- Retirar o modificar el consentimiento: puede realizarse en cualquier momento a través del mecanismo de gestión de cookies habilitado en el sitio web, con la misma facilidad con la que se prestó.
Si la persona usuaria elimina las cookies del navegador o utiliza otro dispositivo, navegador o perfil, es posible que deba volver a configurar sus preferencias.
7. CONFIGURACIÓN DESDE EL NAVEGADOR
Además del panel de configuración del sitio web, la persona usuaria puede permitir, bloquear o eliminar cookies desde la configuración de su navegador. La configuración varía según el navegador utilizado.
Bloquear determinadas cookies puede afectar al funcionamiento de la web, tienda online, formularios, servicios de autenticación, reproducción de vídeos, mapas o plataformas externas.
8. DERECHOS Y PROTECCIÓN DE DATOS
Cuando el uso de cookies o tecnologías similares implique tratamiento de datos personales, la persona usuaria podrá ejercer sus derechos de acceso, rectificación, supresión, oposición, limitación, portabilidad y retirada del consentimiento cuando proceda, conforme a lo previsto en la Política de Privacidad de Colegio Escolàpies Llúria.
Puede obtener más información sobre el tratamiento de datos personales en la Política de Privacidad.
Asimismo, puede contactar con el Delegado de Protección de Datos a través de rgpd@auratechlegal.es.
Si considera que sus derechos no han sido debidamente atendidos, puede presentar una reclamación ante la Agencia Española de Protección de Datos u otra autoridad de control competente.
9. ACTUALIZACIÓN DE ESTA POLÍTICA
Esta Política de Cookies podrá actualizarse cuando se produzcan cambios normativos, técnicos, organizativos o de proveedores, cuando se incorporen nuevas cookies o tecnologías similares, o cuando se modifiquen las finalidades, duraciones, terceros o herramientas de gestión del consentimiento.
Se recomienda revisar esta política periódicamente, especialmente cuando Colegio Escolàpies Llúria introduzca nuevos formularios, vídeos, mapas, plataformas educativas, tienda online, servicios externos o cambios en el panel de gestión de cookies.
Última actualización: 22 de mayo de 2026