Admissions. Portes obertes

Aquí pots consultar tota la informació durant les diferents etapes d’admissió d’estudiants.

Portes obertes Curs 2022-23

Fem portes obertes cada dia.

Concerteu entrevista, o contacteu al 618645904.

També podreu visitar la nostra escola tres dissabtes que us dediquem.

5 i 19 de febrer

5 de març de 2022

de 10-13h

Atenció de Grups :    10h   i  12h

Es faran 4 grups de 10 persones per etapes educatives en diferents espais.

Es faran explicacions de 20′ i temps per preguntes.

Es farà un recorregut per l’escola.

Es mantindran les mesures sanitàries que ens pauta el Departament d’Educació

CURS 2022-23 PORTES OBERTES ONLINE

#escolapiesdesdecasa

1. Sol·licitud d’informació.

via Web, email o per telèfon

Totes les famílies interessades en l’escola poden demanar cita a través del botó visites personalitzades o trucant al  618 645 904   (93 4882166) de dilluns a divendres de 9:00 a 17:00 h.

DATES DE PREINSCRIPCIÓ

DEL CURS 2022-23

• Preinscripció telemàtica. (El full d’inscripció es fa telemàtic i la documentació cal enviar-la al e-mail: administracio@escolapieslluria.org)
  • Preinscripció presencial. (Amb cita prèvia trucant al 618645904 o 93 4882166)

.Primer cicle d’Educació Infantil (P0,P1 i P2) – Llar d’Infants Escolàpies Llúria

Període d’inscripció obert.

Segon cicle d’Educació Infantil (P3, P4 i P5), Educació Primària i  Educació Secundària Obligatòria (ESO). Període de preinscripció oficial:  publicat per part del Departament d’Ensenyament de la Generalitat de Catalunya: Educació Infantil de segon cicle i Educació Primària:

• del 15 al 24 de març de 2021 (Dates orientatives del curs anterior. Publicarem les del proper curs quan el Departament d’Ensenyament ens les faciliti)
  • Educació Secundària Obligatòria:
    • del 17 al 24 de març de 2021. (Dates orientatives del curs anterior. Publicarem les del proper curs quan el Departament d’Ensenyament ens les faciliti)

Batxillerat

Període d’inscripció obert.

Per a qualsevol consulta sobre el procés d’admissions podeu escriure un correu a info@escolapieslluria.org o trucar al T. 618 645 904. (934882166) i demanar per la Sra. Gemma Salinas (Educació Infantil (0-6 anys) o per la Sra. Isabel Solé (E. Primària, Secundària i Batxillerat)

2. Visita a l’escola

Possibilitat d’assistir a un recorregut pedagògic per les diferents etapes de l’escola és una oportunitat única per tenir una experiència sobre l’ambient i les activitats que es duen a terme en la dinàmica escolar.

Durant una visita guiada coneixeran el nostre projecte educatiu, tant a nivell acadèmic (currículum, idiomes, titulacions, etc.) com a nivell de visió, missió i valors.

Les visites guiades poden ser grupals o individuals i es realitzen entre novembre i maig, amb una durada aproximada d’hora i mitja.

3. Enviar documentació

Enviar la documentació emplenada i escanejada a la persona Responsable d’Admissions.

Documentació necessària

Si voleu inscriure el vostre fill/a, haurà de presentar els següents documents:

• Full de matrícula
  • Dues fotografies tipus passaport de l’alumne
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne (obligatori des dels 14 anys d’edat)
  • Fotocòpia del DNI de el pare i de la mare.
  • Còpia de la targeta de vacunació
  • Fotocòpia la targeta sanitàriat
  • Dades bancàries per domiciliació bancària
  • Fotocòpia de l’últim informe o butlletí de notes de l’escola anterior, si s’escau.

4. Nova Entrevista

Concertar una nova entrevista per a formalitzar la matrícula.

ALUMNES INTERNACIONALS

La persona Responsable d’Admissions  guiarà i donarà suport als alumnes internacionals perquè s’integrin en la vida escolar. Tot alumne/a estarà tutoritzat/da a per un professor/a al llarg de la seva trajectòria a Escolàpies LLúria.

Escola Escolàpies Llúria

C/ Aragó, 302