Admissions

Aquí pots consultar tota la informació durant les diferents etapes d’admissió d’estudiants.

CURS 2020-21

PORTES OBERTES ONLINE

#escolapiesdesdecasa

PROCEDIMENT GENERAL EN CONDICIONS DE NORMALITAT

1. Sol·licitud d’informació.

via Web, email o per telèfon

Totes les famílies interessades en l’escola poden demanar cita a través del formulari o trucant al  618 645 904   (93 4882166) de dilluns a divendres de 9:00 a 17:00 h.

2. Visita a l’escola

Possibilitat d’assistir a un recorregut pedagògic per les diferents etapes de l’escola és una oportunitat única per tenir una experiència sobre l’ambient i les activitats que es duen a terme en la dinàmica escolar.

Durant una visita guiada coneixeran el nostre projecte educatiu, tant a nivell acadèmic (currículum, idiomes, titulacions, etc.) com a nivell de visió, missió i valors.

Les visites guiades poden ser grupals o individuals i es realitzen entre novembre i maig, amb una durada aproximada d’hora i mitja.

3. Enviar documentació

Enviar la documentació emplenada i escanejada a la persona Responsable d’Admissions.

Documentació necessària

Si voleu inscriure el vostre fill/a, haurà de presentar els següents documents:

• Full de matrícula
  • Dues fotografies tipus passaport de l’alumne
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne (obligatori des dels 14 anys d’edat)
  • Fotocòpia del DNI de el pare i de la mare.
  • Còpia de la targeta de vacunació
  • Fotocòpia la targeta sanitàriat
  • Dades bancàries per domiciliació bancària
  • Fotocòpia de l’últim informe o butlletí de notes de l’escola anterior, si s’escau.

4. Nova Entrevista

Concertar una nova entrevista per a formalitzar la matrícula.

ALUMNES INTERNACIONALS

La persona Responsable d’Admissions  guiarà i donarà suport als alumnes internacionals perquè s’integrin en la vida escolar. Tot alumne/a estarà tutoritzat/da a per un professor/a al llarg de la seva trajectòria a Escolàpies LLúria.

DATES DE PREINSCRIPCIÓ

DEL CURS 2020-2021

Primer cicle d’Educació Infantil (P0,P1 i P2) – Llar d’Infants Escolàpies Llúria

Període d’inscripció obert.