Admissions

Portes obertes. Aquí pots consultar tota la informació durant les diferents etapes d’admissió d’estudiants.

Si necessites ajuda, vine a l’escola i fem la preinscripció plegats.

PORTES OBERTES

Volem estar al vostre costat en el moment de decidir l’escola del vostre fill/a, Per això hem creat uns dies especials per acompanyar-vos per l’escola:

Els dissabtes    3 de febrer     i    2 de març de 2024. de 10 a 13h

Atendrem grups en les següents hores: 10h, 11h i 12h

PORTES OBERTES CADA DIA

Us volem acompayar en la decisió de triar l’Escola que els propers anys vetllarà pel creixement integral del vostre fill/a.

Per això teniu la possibilitat de venir a veure’ns en horari escolar.

1.

SOL·LICITUD D’INFORMACIÓ

Totes les famílies interessades en l’escola poden demanar cita a través del formulari, a info@escolapieslluria.org o trucant al 618645904 de dilluns a divendres de 9:00 a 17:00 h.

2.

VISITA A L’ESCOLA

Possibilitat d’assistir a un recorregut pedagògic per les diferents etapes de l’escola és una oportunitat única per a tenir una experiència sobre l’ambient i les activitats que es duen a  terme en la dinàmica escolar.

Durant una visita guiada coneixeran el nostre projecte educatiu, tan a nivell acadèmic (curriculum, idiomes, titulacions,…) com a nivell de visió, missió i valors.

Les visites guiades poden ser grupals o individuals i es realitzen durant tot l’any.

3.

ENVIAR DOCUMENTACIÓ

En les etapes de Llar d’Infants i Batxillerat enviar la documentació cumplimentada i escanejada al Responsable d’Admissions. En les etapes d’Educació Infantil, Educació Primària i Educació Secundària es farà la preinscripció segons el període oficial el qual será informat a les famílies.

4.

PREINSCRIPCIÓ/ MATRÍCULA

Preinscripcions pel curs 24-25:

Ed. Infantil i Primària: del 6 al 20 de març de 2024.

ESO: del 8 al 20 de març de 2024.

Un cop conegudes les dates de matrícula s’informarà a les famílies del procediment a seguir.

Documentació necessària

Si voleu inscriure el vostre fill/a, haureu de presentar els següents documents:

• Full de matrícula
  • Dues fotografies tipus passaport de l’alumne
  • Fotocòpia del DNI de l’alumne (obligatori des dels 14 anys d’edat)
  • Fotocòpia del DNI de el pare i de la mare.
  • Còpia de la targeta de vacunació
  • Fotocòpia la targeta sanitàriat
  • Dades bancàries per domiciliació bancària
  • Fotocòpia de l’últim informe o butlletí de notes de l’escola anterior, si s’escau.

Alumnes internacionals

La persona Responsable d’Admissions  guiarà i donarà suport als alumnes internacionals perquè s’integrin en la vida escolar. Tot alumne/a estarà tutoritzat/da a per un professor/a al llarg de la seva trajectòria a Escolàpies LLúria.

Escola Escolàpies Llúria

C/ Aragó, 302