Els nostres

Serveis

Administració

i Secretaria

Aquests són els horaris i les persones que estan a la teva disposició a administració i secretaria.

ADMINISTRACIÓ

Sra. Gemma Salinas

De diilluns a divendres de 09:00 a 14:00h i de 16:00 a 17:00h. Fora d’aquest horari cal demanar cita prèvia.

administracio@escolapieslluria.org

SECRETARIA

info@escolapieslluria.org

Juliol: Horari de 9 a 14h

Durant el mes d’agost l’escola romandrà tancada.

Espacio

mediodía

Cuina pròpia i atenció com a casa.

L’espai migdia és un espai educatiu on els nostres alumnes segueixen el seu procés d’aprenentatge constant, potenciant una alimentació adequada i variada així com també una dimensió social i lúdica amb activitats dirigides per monitors i joc lliure a la franja de 13 a 15h.

Disposem de cuina pròpia i elaborem menús de cuina mediterrània amb productes de temporada i adaptats a qualsevol necessitat dietètica. Aquests menús estan supervisats per una dietista i se segueixen criteris de cuina saludable.

Consulta el menú d’aquest mes aqui.

Servei d’Acollida

i Permanències

L’horari dels alumnes d’Educació Infantil i Primària és de 9h a 13h i de 15 a 17h.

Disposem d’un servei d’acollida matinal des de les 8h i d’un servei de permanències fins a les 18h per a casos puntuals o per a qui ho requereixi de manera habitual.

Activitats

extraescolars

• Mini Esports
  • Anglès
  • Robòtica
  • Teatre
  • Bàsquet
  • Natació
  • Música
  • Dansa
  • Futbol

(Més info extraescolars)

Inmersions lingüístiques

i intercanvis

Com col·legi bilingüe i convençuts de la importància dels idiomes per potenciar la mobilitat i la convivència, vam realitzar immersions lingüístiques durant el curs ia l’estiu.

• Immersions en anglès per a alumnes de 6è de Primària i 1r d’ESO a Espanya durant el curs.
  • Immersions en francès per a alumnes de 3r d’ESO a França durant el curs.
  • Immersions en anglès per a alumnes de 2n, 3r i 4t d’ESO a Irlanda i el Regne Unit a l’estiu.

Activitats

d’estiu

La combinació perfecta amb immersions lingüístiques i campaments de el Moviment Escolàpies.

• Casal d’Estiu Summer Days: INFO Summer Days
  • Campaments del Moviment Escolàpies.
  • Immersions en anglès per a alumnes de 3r i 4t d’ESO a Irlanda i el Regne Unit a l’estiu.

Departament

d’orientació

Actualment, el Departament d’Orientació està format per:

• María José Berdejo: Responsable d’Infantil i Cicle Inicial i mitjà d’Educació Primària.
  • Paquita Bach: Responsable de Cicle superior de Primària, ESO i Batxillerat.

Les principals funcions que es duen a terme són:

• Ajudar a la detecció, prevenció i tractament de necessitats.
  • Aportar recursos personals, materials i tècnics als alumnes amb necessitats educatives.
  • Facilitar la inclusió.
  • Contribuir a la implantació i desenvolupament d’Adaptacions Curriculars.
  • Informar els pares sobre l’evolució dels seus fills en coordinació amb el tutor.
  • Intervencions grupals detecció de dificultats.
  • Orientació interessos acadèmic-professionals.
  • Observació directa.
  • Valoracions psicopedagògiques en casos específics.

(Més informació DOP)