“Viu l’estiu a Escolàpies Llúria”

“Viu l’estiu a Escolàpies Llúria”. “CASAL D’ESTIU ESCOLÀPIES-LLÚRIA”

Ja estem pensant en l’estiu, en programar-nos i en gaudir plegats d’aquest temps diferent.

Les dates del casal d’estiu d’aquest any seran a partir del 25 de juny fins al 26 de juliol (ambdós inclosos) i els darrers dies de juliol (29,30 i 31) segons inscripcions.
El dia 15 de maig a les 17:15h es farà una reunió informativa. Rebreu circular de la mateixa properament.
A partir del dia 15 de juny podreu descarregar-vos, des de la pàgina web de l’escola, les programacions i informacions necessàries sobre què cal portar abans de començar la vostra setmana d’activitats.
La programació podrà patir canvis davant qualsevol imprevist (meteorològic, d’infraestructura o d’organització dels serveis subcontractats per l’escola).

Període d’inscripció obert: del 21 de maig al 14 de juny.
Teniu disponible la documentació relativa a la inscripció a la nostra pàgina web:www.escolapieslluria.org, a la plataforma Educamos, o bé, a la recepció de l’escola.
El pagament es realitzarà mitjançant rebut bancari, que es cobrarà el dia 4 de juliol.
El servei inclou: material, sortides, piscina, activitats i dinar, si s’escau.
Hi haurà un servei d’acollida de 8h a 9h. El preu serà de 5€ l’hora (fraccions d’1/4 d’hora). Aquest servei s’abonarà en finalitzar cada setmana, en el moment de recollir al nen/a.
Descompte del 10% durant la preinscripció inicial a tota la reserva superior a 4 setmanes.
Descompte del 5% en les inscripcions dels germans/es.

Aquí us deixem els documents per fer la Inscripció.

Salutacions cordials