Un año más os proponemos participar de la Escuela de Verano Escolàpies Llúria.

• Les dates del casal d’estiu d’aquest any seran a partir del 26 de juny fins al 28 de juliol (ambdós inclosos).

INFO ESCUELA DE VERANO 2023 (CLIK AQUÍ)

No es farà Casal al mes de Setembre perquè segons la informació a data d’avui l’escola començarà el dia 6 de setembre. Si hi hagués qualsevol modificació us ho faríem saber.

El dia 23 de maig es farà una reunió informativa. Rebreu circular de la mateixa properament.

A partir del dia 15 de juny podreu descarregar-vos, des de la pàgina web de l’escola, les programacions i informacions necessàries sobre que cal portar abans de començar la vostra setmana d’activitats.

La programació podrà patir canvis davant qualsevol imprevist (meteorològic, d’infraestructura o d’organització dels serveis subcontractats per l’escola).

• Període d’inscripció oberta: del 10 de maig al 16 de juny.
    • Teniu disponible la documentació relativa a la inscripció a la nostra pàgina web:www.escolapieslluria.org, a la plataforma Educamos, o bé, a la recepció de l’escola.
    • El pagament es realitzarà mitjançant rebut bancari, que es cobrarà el dia 4 de juliol.
    • El servei inclou: material, sortides, piscina, activitats i dinar, si s’escau.
    • Hi haurà un servei d’acollida de 8h a 9h. El preu serà de 5€ l’hora (fraccions d’1/4 d’hora). Aquest servei s’abonarà en finalitzar cada setmana, en el moment de recollir al nen/a.
    • Descompte del 10% durant la preinscripció inicial a tota la reserva superior a 4 setmanes.
    • Descompte del 5% en les inscripcions dels germans/es.

HOJA DE INSCRIPCIÓN ESCUELA DE VERANO 2023 (descargar aquí)

MENÚ (LINK AL MENÚ DE LA WEB)