Exposició de fotografia a l’espai OFF de la Casa Elizalde. Del 8 al 25 de maig. Alumnes del batxillerat d’arts, en el marc de la matèria de Cultura audiovisual exposen fotografies de sostenibilitat social.

Els alumnes de 1r curs del Batxillerat d’Arts han preparat l’exposició de fotografia sobre Sostenibilitat Social, un tema sobre el que s’han sensibilitzat i preparat a fons.
Exposició fotogràfica sobre sostenibilitat social realitzada pels estudiants de Batxillerat d’Arts en el marc de la Mostra d’Art Jove Escolàpies Llúria.

A Escolàpies Llúria fomentem l’educació audiovisual com una oportunitat per construir societats més sostenibles. La sostenibilitat social implica equitat i justícia per a totes les comunitats, promovent la inclusió i la participació activa. S’ha de prioritzar el benestar de les generacions futures, garantint un futur d’equilibri i harmonia en la convivència. Necessitem un canvi urgent en la nostra manera de relacionar-nos amb el medi.

Us deixem el reportatge del muntatge i post muntatge de l’expo.