Ràdio Escolàpies Llúria com ja vam anunciar en l’anterior notícia ha estat finalista en els premis nacionals Gonzalo Estefanía de Ràdio Escolar. Un certamen convocat per la Fundació Cope amb el patrocini d’ ASPA i el patrocini d’ IVOOX que defensen la ràdio com instrument pedagògic a les aules.

El proper  dimarts dia 28 de juny  en el “Centro Regional de Innovación y Formación Las Acacias (CRIF) de Madrid”, que pertany a la “Vicepresidencia y Consejería de Educación y Universidades de la Comunidad de Madrid”, es lliuraran els IV Premis Gonzalo Estefanía de Ràdio Escolar. Els finalistes son sis escoles: El CEIP Arucas, de Gran Canaria; el CEIP San Mateo British Council, de Salamanca; l’IES Esteban Manuel de Villegas, de Nájera; l’IES Pinar de la Rubia de Valladolid; el Colegio Internacional JH. NEWMAN de Madrid i  l’Escola Escolàpies Llúria, de Barcelona.

La nostra escola ha estat escollida pel programa “Los adolescentes 2.0”, elaborat per alumnes de 4t d’ESO, en el que han analitzat l’adicció als vídeojocs i les xarxes socials, a través de quatre testimonis d’alt valor: dos alumnes “gamers”, que expliquen la seva experiència, una persona de l’AMPA i el director general de l’escola, Jaume de Lamo. El jurat l’ha escollit “per utilitzar la ràdio com canal prioritari per escoltar i aprendre, amb experiències i opinions de primera mà, sobre una realitat conflictiva que planteja problemes de convivència en les famílies”.

Enllaç a la notícia

enllaç a l’acte online 12:30h del dimarts 28-6-22