Divendres 24 de febrer de 2023, un dia especial pels nostres alumnes de 4t d’ESO.

Un grup de 15 estudiants de la nostra escola han anat a Catalunya Ràdio a participar com a públic d’un programa en directe. El programa POPAP ens ha convidat a que tres dels alumnes de 4t d’ESO siguin entrevistats-des per saber quin ús fan dels seus mòbils i quina presència tenen a xarxes socials.

El més interessant, com han empoderat als alumnes, la Mariola Dinarès, directora del programa ha valorat la veu dels joves, també ha valorat les seves respostes en diferents moments. En Jaume Borja ha estat clau en tot aquest programa, ha empatitzat totalment amb els joves i ha sapigut extreure’n el millor testimoni, ha fet unes entrevistes prèvies per preparar el programa i han sortit temàtiques prou interessants.

Per exemple, l’Ariadna es mostra estalviadora i col·labora amb els pares per finançar el seu telèfon. També ha dit que ella té a la seva mare a xarxes, que confia en ella i que entén que la controli.

L’Andrea ha dit que es va alliberar de TIKTOk ja que li agafava molt temps personal d’estar en família i que se’n va adonar que hi dedicava moltes hores. Va ser llavors que va deixar d’estar en aquesta xarxa social.

L’Èric és creador de contingut. Destaca per la seva manera de comunicar-se i li agraden els videojocs.

Ha estat una estona molt agradable i els joves han parlat molt bé. Ha estat la millor pràctica de ràdio, en un programa en directe! Tota una experiència de la que tots/es  han sortit amb molta satisfacció!!!

Gràcies a tot l’equip de programa POPAP!!!

El podeu veure aquí en el link!