Aquest curs, el nostre lema és «Sumem somriures». Amb el poder del somriure construïm els nostres somnis i creem benestar. Reforcem el record positiu, alegre i feliç de compartir, ajudar, participar, crear i investigar. El somriure és fonamental per al desenvolupament integral de la persona, i això és el que com a escolàpies més desitgem per als nostres alumnes.

Alegria

• Celebrar i cuidar les amistats.
  • Buscar aspectes positius que ens alegren la vida i que ens ajuden a estar alegres.
  • Saber perdonar als altres, perdonar-se a un mateix. Viure el perdó com una oportunitat i forma d’estimar i ser/sentir-se plenament feliç.

Treball en equip

• Parlar bé dels altres i reconèixer allò positiu d’ells, encara que no sigui el meu amic.
  • Aprendre a esperar (paciència, escolta activa, acceptació de les diferències, el respecte…)
  • Ser solidaris, junts podem ajudar a aquells que ho necessitin.