Laudato Sí”. Un treball sobre el medi ambient. Aquests dies els estudiants de 1r d’ESO de l’escola han finalitzat el projecte d’art urbà que van iniciar quan estaven a 6è de Primària. Un projecte impulsat per un pare i una mare de l’escola, els artistes Gisele Freyberguer i Dino Corradini, juntament amb el Departament de Comunicació d’Escolàpies Llúria, i amb el suport de l’AMPA. “Estem molt contents d’haver viscut aquesta experiència” deien els estudiants de 1r d’ESO fa just una setmana, dia que tancaven l’obra. L’escola fa un agraïment als alumnes de 1r d’ESO, per la bona feina feta, a la Dra. Gisele Freyberger, i al Sr. Dino Corradini, per la seva professionalitat i per la seva implicació amb l’escola, l’Equip de Comunicació per impulsar-ho i a l’AMPA de l’escola pel seu suport econòmic. Tenir unes portes de l’escola boniques, ens ajuda a viure l’art i la bellesa.