VIURE ÉS OBRIR LÍMITS | D’això tracta el nostre Projecte VOL: diferents projectes innovadors que ens permetran descobrir que Viure és obrir, aprendre, somiar i aventurar-se a nous camins totes i tots plegats. T’hi apuntes?

Des de la Fundació Escolàpies i poc a poc  des de les escoles, estem treballant el projecte VOL que consta de diferents propostes:Renovació i Difusió dels Materials de Pastoral, Innovación dels Moviment Escolàpies, Innovareli, Escola Infantil ama Pedagogia Montessori, Lectoescriptura creativa, Matemàtiques creatives, Aprenentatge basat en Projectes, Codocència, Avaluació, Aprenentatge Servei, Escoles sostenibles (económicament, mediambientalment, socialment), Acompanyament (personal, grupal, ambiental), Implantació de la Formació Professional.

INFO VOL