REUNIÓ INFORMATIVA: dimarts 18 de maig a les 18:30h tindrà lloc la reunió informativa en línia sobre nostre casal d’estiu:
Summer Days 2021. Us esperem via Meet a través d’aquest enllaç:
Molt cordialment,
La Direcció i Equip Summer Days

Les dates del Casal d’Estiu d’enguany seran a partir del 28 de juny fins al 30 de juliol, i de l’1 al 10 de setembre
(ambdós inclosos)
LES ENTRADES I SORTIDES ES FARAN PER LA PORTERIA DE CLARET.
General Plan (INFO: Activitats setmanals)
La programació podrà patir canvis davant qualsevol imprevist (meteorològic, d’infaestructura o d’organització dels serveis subcontractats per l’escola).
MENÚ CASAL
MATERIAL NECESSARI
En el cas de P3 cal que els alumnes portin llençol per a fer la migdiada.
———- Inscripció———
  • Període d’inscripció oberta: del 10 de maig a l’11 de juny.
  • Teniu disponible la documentació relativa a la inscripció, a la nostra web www.escolapieslluria.org. a la plataforma Educamos i a la recepció de l’escola.
  • El pagament es realitzarà mitjançant rebut bancari que es cobrarà:

El dia 5 de juliol ( per les setmanes de juny i juliol)

– El dia 1 de setembre (per les setmanes de setembre)
  • El servei inclou: material, sortides, piscina, activitats i dinar si s’escau.
  • Hi haurà un servei d’acollida de 8 a 9h. (3€/hora, en fraccions d’un quart d’hora). Aquest servei s’abonarà al finalitzar cada setmana al moment de recollir el nen/a.
  • Descompte del 10% durant la preinscripció inicial a tota la reserva  superior  a 5 setmanes.
  • Descompte del  5% en les inscripcions  dels germans/es.