El dia 20 d’abril de 2022, vam inaugurar la XXII edició de la Mostra d’Art Jove. El director de l’escola, Jaume de Lamo va obrir l’acte amb una intervenció sobre la Sostenibilitat i el valor de la mateixa en aquests temps. També va posar en valor la nostra Escola com escola que estima l’art i la cultura en tots els seus àmbits. Vam comptar amb la presencia del Crític d’Art Ramon Casalé, i del Coreográf, Actor i Ballarí, Toni Mira. Goretti Pomé, coordinadora de la Mostra, va posar en relleu el treball de tots els estudiants que participen en la Mostra d’Art Jove, els alumnes de Dibuix Artístic, amb les seves obres de pintura guiades per l’Ignasi Marco, els alumnes de Cultura Audiovisual i de Teatre, guiats per l’Alícia Verdes, els alumnes de Disseny amb l’orientació de l’Anna Turellols, i els alumnes de Dansa, dirigists per l’Aida Gil. Durant l’acte vam poder veure les obres pictòriques i fotogràfiques projectades, i gaudir de la dansa en directe del grup de dansa de 1r i 2n de batxillerat d’arte. Un cop més va ser un acte molt significatiu per la nostra Escola.

En el díptic podem veure la ruta d’art jove i en el CODI QR  trobareu la ruta als llocs de l’exposició al google maps.