Després de 21 anys, Escolàpies Llúria  segueix impulsant l’art en els seus estudiants i en el barri. La Mostra d’Art Jove  exposa obres dels alumnes de batxillerat artístic en l’escola i en el barri. En els comerços de Coreixample i a entitats culturals com la Biblioteca Sofia Barat i el Centre d’Art la Casa Elizalde de l’Ajuntament de Barcelona. Podeu ampliar la imatge del dìptic  Podeu ampliar la imatge del díptic i veure la ruta de llocs on visitar les exposicions, El barri  de l’Eixample es converteix en un museu. Els alumnes viuen una experiència real.

Dansa XXI Mostra d’Art  Jove Escolàpies Llúria.  Coordinació Dansa: Aida Gil

Fotografia XXI Mostra d’Art  Jove Escolàpies Llúria.  Coordinació Expo Foto: Alícia Verdés

Dansa XXI Mostra d’Art  Jove Escolàpies Llúria.  Coordinació Dansa: Aida Gil

Teatre XXI Mostra d’Art  Jove Escolàpies Llúria.  Coordinació obra de teatre: Alícia Verdés