Un any més us proposem participar del Casal d’Estiu Escolàpies Llúria.

Link reunió informativa online 23 de maig de 2022 18h

Les dates del casal d’estiu d’aquest any seran a partir del 27 de juny fins al 29 de juliol (ambdós inclosos).

No es farà Casal al mes de Setembre perquè segons la informació a data d’avui l’escola començarà el dia 5 de setembre. Si hi hagués qualsevol modificació us ho faríem saber.

A partir del dia 15 de juny podreu descarregar-vos, des de la pàgina web de l’escola, les programacions i informacions necessàries sobre que cal portar abans de començar la vostra setmana d’activitats.

La programació podrà patir canvis davant qualsevol imprevist (meteorològic, d’infraestructura o d’organització dels serveis subcontractats per l’escola).

• Període d’inscripció oberta: del 24 de maig al 13 de juny.

• Teniu disponible la documentació relativa a la inscripció a la nostra pàgina web: www.escolapieslluria.org, a la plataforma Educamos, o bé, a la recepció de l’escola.

• El pagament es realitzarà mitjançant rebut bancari, que es cobrarà el dia 4 de juliol.

• El servei inclou: material, sortides, piscina, activitats i dinar, si s’escau.

• Hi haurà un servei d’acollida de 8h a 9h. El preu serà de 3€ l’hora (fraccions d’1/4 d’hora). Aquest servei s’abonarà en finalitzar cada setmana, en el moment de recollir al nen/a.

• Descompte del 10% durant la preinscripció inicial a tota la reserva superior a 4 setmanes.

• Descompte del 5% en les inscripcions dels germans/es.

*Omplir el full d’inscripció, la fitxa mèdica i enviar juntament amb la fotocòpia de la targeta sanitària CatSalut a l’email summerdays@escolapieslluria.org, o entregar a la secretaria de l’escola. Matrícula oberta: del 24 de maig al 13 de juny.

*Les inscripcions fora del període obert s’hauran de fer amb una previsió de 15 dies d’antelació (per poder planificar l’staff de monitors, excursions i materials del casal) a la setmana que l’alumne cursarà casal i es cobrarà per rebut domiciliat la mateixa setmana.

*Forma de pagament pels alumnes de l’escola: l’assistència de la setmana 1 a la setmana 5 es cobrarà per rebut domiciliat el 4 de juliol.

*Forma de pagament pels nens/es de fora de l’escola: es farà una transferència bancària de la totalitat de l’import en el moment de la inscripció al número de compte: ES96 0081 0057 3500 0182 9087; indicant en el concepte: NOM, COGNOM del nen/a + SUMMER DAYS. Caldrà presentar el justificant del pagament junt amb la resta de la documentació o enviar a l’email summerdays@escolapieslluria.org.

FULL D’INSCRIPCIÓ CASAL 2022 (descarregar aquí)

FITXA MÈDICA (descarregar aquí)

Material extret del power point fet per les professores responsables: