Un any més us proposem participar del Casal d’Estiu Escolàpies Llúria.

Les dates del casal d’estiu d’aquest any seran a partir del 26 de juny fins al 28 de juliol (ambdós inclosos).

INFO CASAL D’ESTIU 2023 (CLIK AQUÍ)

No es farà Casal al mes de Setembre perquè segons la informació a data d’avui l’escola començarà el dia 6 de setembre. Si hi hagués qualsevol modificació us ho faríem saber.

El dia 23 de maig es farà una reunió informativa. Rebreu circular de la mateixa properament.

A partir del dia 15 de juny podreu descarregar-vos, des de la pàgina web de l’escola, les programacions i informacions necessàries sobre que cal portar abans de començar la vostra setmana d’activitats.

La programació podrà patir canvis davant qualsevol imprevist (meteorològic, d’infraestructura o d’organització dels serveis subcontractats per l’escola).

• Període d’inscripció oberta: del 10 de maig al 16 de juny.
  • Teniu disponible la documentació relativa a la inscripció a la nostra pàgina web:www.escolapieslluria.org, a la plataforma Educamos, o bé, a la recepció de l’escola.
  • El pagament es realitzarà mitjançant rebut bancari, que es cobrarà el dia 4 de juliol.
  • El servei inclou: material, sortides, piscina, activitats i dinar, si s’escau.
  • Hi haurà un servei d’acollida de 8h a 9h. El preu serà de 5€ l’hora (fraccions d’1/4 d’hora). Aquest servei s’abonarà en finalitzar cada setmana, en el moment de recollir al nen/a.
  • Descompte del 10% durant la preinscripció inicial a tota la reserva superior a 4 setmanes.
  • Descompte del 5% en les inscripcions dels germans/es.

FULL D’INSCRIPCIÓ CASAL 2023 (descarregar aquí)

MENÚ (LINK AL MENÚ DE LA WEB)