DEMANAR VISITA PERSONAL

C/ ARAGÓ, 302 (BARCELONA) Per contactar podeu escriure a: info@escolapieslluria.org Podeu trucar al T. 93.488.21.66 i demanar per la Sra. Gemma Salinas (Llar d’Infants i Ed. Infantil) o per la Sra. Isabel Solé (Ed. Primària, ESO, Batxillerat)

ESCOLÀPIES LLÚRIA

curs 2019-20

“Fem un projecte amb tu

d’acompanyar el teu fill/a

dels 0 als 18 anys”.

Moltes famílies es plantegen quina serà la futura escola del seu fill/a.
A Escolàpies-Llúria oferim un camí educatiu que ajudi els nostres alumnes al seu creixement integral com a persones. La nostra escola prepara als vostres fills i filles en l’esforç, en la constància i els acompanya des LLAR D’INFANTS fins al BATXILLERAT per a que  puguin fer qualsevol tipus d’estudis posteriors.

Si voleu conèixer la nostra escola podeu demanar visita:

FORMULARI DEMANAR VISITA O SESSIÓ INFORMATIVA CONCERTADA 2019-20

PODEU VISITAR  CADA ETAPA EDUCATIVA :

Admissions: Per a qualsevol dubte sobre el procés d’admissions podeu escriure al correu info@escolapieslluria.org o podeu trucar al T. 93.488.21.66 i demanar per la Sra. Gemma Salinas (Llar d’Infants i Ed. Infantil) o per la Sra. Isabel Solé (Ed. Primària, ESO, Batxillerat)

www.escolapieslluria.org

twitter: @EscolapiesLl